Monday, April 15, 2019

Descargar La meva primera Enciclopèdia Larousse (Larousse - Infantil/Juvenil - Catalán - A Partir De 5/6 Años) Aa.Vv. pdf


Descargar PDF Leer en línea



Obra il·lustrada per familiartzar els més petits amb els llibres de consulta. Aquesta enciclopèdia il.lustrada reuneix els seus continguts en 9 apartats: - el cos - la ciutat - els transports - la natura - els temps - els animals - les plantes - la TErra - l¿Univers Inclou també un petit glosari amb les " paraules difícils " . Totes les dobles pàgines porten jocs visuals i preguntes. Juntament amb " El meu primer Atles " (ja a les llibreríes) i " El meu primer Diccionari " , de sortida inminent, conformen una col·lecció indispensable per els petits més curiosos. A partir de 5 anys, ideal per consolidar l¿aprenentatge de primària.
LA MEVA PRIMERA ENCICLOPÈDIA LAROUSSE, LAROUSSE EDITORIAL, 15,95euros. LA MEVA PRIMERA ENCICLOPEDIA LAROUSSE (2ª ED.) del autor VV.AA. (ISBN 9788416641345). Comprar libro completo al MEJOR PRECIO nuevo o  La meva primera Enciclopèdia Larousse. Obra il·lustrada per familiaitzar els més petits amb els llibres de consulta, ideal per consolidar l´aprenentatge de  Obra il·lustrada per familiaitzar els més petits amb els llibres de consulta, ideal per consolidar l´aprenentatge de primària. Aquesta enciclopèdia. La meva primera enciclopèdia Larousse, libro de . Editorial: Larousse. Libros con 5% de descuento y envío gratis desde 19€. La meva primera Enciclopèdia Larousse Larousse - Infantil / Juvenil - Catalán - A Partir De 5/6 Años: Amazon.es: Aa.Vv.: Libros. La meva primera Enciclopèdia Larousse (Larousse - Infantil / Juvenil - Catalán - A Partir De 5/6 Años) de Aa.Vv. en Iberlibro.com - ISBN 10: 8480167343 - ISBN  Disponible ahora en Iberlibro.com - ISBN: 9788480167345 - Cartonado - LAROUSSE, ESPAÑA - Condición del libro: Good - 192 págs.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.